Inceput | Cautare | Inregistrare | Conexiune

Nu sīnteti conectat.
Forum / Discutii Diverse / ROMANIA... si restul lumii    
Autor
Mesaje Pagini: 1
fun-funny
Femeie

Inregistat: 15-12-2006
Habar n-aveam cum sa numesc topicul asta. Dar cum avem talentul sa-l transformam in... orice altceva :D ce mai conteaza cum ii zic?

Nu ma intrebati cum am ajuns ā€œaiciā€ ca ā€¦nu mai stiu. :) Plictisita, fiind oarecum dimineata si lumea obosita,  am zis sa ascult musica in casti de pe net. Si am nimerit - la un moment dat - peste  porcaria (dupa parerea mea) de melodie a fetelor Cheeky girls. Citesc acolo niste comentarii pe sufletul meu.. si-mi aduc aminte de baietii de la O-zoneā€¦ cealalta formatie care a ā€œaruncatā€ Romania dincolo de graniteā€¦ Buuuun.. ma duc pe net dupa Dragostea din tei   si incep sa citesc comentariileā€¦
Asa m-au apucat nervii.. :D :D si m-am gindit sa va enervez si pe voi sau.. macar sa-mi ā€œalinatiā€ cumva durerea :) So.. iata ce si cumā€¦

ps. acum o sa dureze ca au fost 119 pagini de comentarii despre  O-zone.. si restul Romaniei.. :x

24-04-2007 09:07:54

fun-funny
Femeie

M-am razgindit.. Voi face o "traducere de idei" :D :D si voi copia citeva exemple.. Va descurcati voi. Una peste alta.. cei ce vor sa citeasca mai mult sa-mi ceara linkul pe mess.
Asa... voi incepe imediat.. :)

24-04-2007 10:16:11

fun-funny
Femeie

Precizariā€¦
- sint pur si simplu comentarii din toata lumea a celor care privesc videoclipul pe net
- cele vechi au 10  luni.. cele recente sint de acum 3 ore :D
- este ca si aiciā€¦ se poate da reply (quote) unei postariā€¦ oricit de veche
- comentariile sint 99%  in engleza dar apartin intregii .. lumii. Ce am observat este ca se intervine ā€œviolentā€ din partea romanasilor de peste granita la comentarii care depasesc bunul simtā€¦ sau .. vasta cultura geo-politica a statelor dezvoltate :D

24-04-2007 10:17:08

fun-funny
Femeie

in primul rindā€¦ jumatate din cei care comenteaza nu stiu  ce este Romania sau  nu fac diferenta dintre Romania si Moldova si, evident nu recunosc limba. Am ales absolut la intimplare..

- what language is that???
- wat language is this like spanish?
- They said it is "Romanian" or something like that
- thanks for posting, they are Romanians, cool and great, enjoy. The language is Romanian
- no they are moldovian but the song is romainian also are u retatded u fucking moldovian flag is at the end reject
- What language are they singing in?? can anyone tell me???  - It's Moldovan
- i thought this song was Romanian, Is it Moldovian or Romanian, Im Italian i speak neither
- this is rumanian!!! it's been on the radio since 2003 or so...come on. don't be so stupid and stop sayin it's norvegian or german or anything else it's definitely RUMANIAN

24-04-2007 10:20:07

fun-funny
Femeie

Does any one know where they are from??? Many people say diffrent things. I hope they are italian because italian boys are mostly HOT, and some italian boys have a cute accent.

They're Moldavian ..pah. poorest damn country in Europe :D

They're Moldavian (very close to Rumanian as the countries share pretty much the same language)

people! They are nit Romanian, they are Moldavian.And Moldova is not the same like Romania.

They r not Moldovian! They're romanian! Gosh people! They're ROMANIAN!

They're moldavian, the band gained fame in Romania, moldovian and romanian are the same, the only reason they're diff countries is moldavia was owned by russia, moldova was once part of romania but only for 30 years o.- :)

The song is in Romanian, but Ozone is Moldovan (as evidenced by the flag at the end). But from what I recall, it's basically like Serbians and Croatians: very similar people, but different due to political/religious considerations. :D

They are Moldovan. Don't worry, no one else heard of the place before this song, either. LOOOL :D

well ... i see ya point there ... but the tunes nice .... tell me more about romania cause its one off mee fav countries

Dragoasta din tei means I think Sweetheart of Lime in Moldovan. They are from Chisnau, which is the capital of the Republic of Moldova, located in eastern Europe near Ukraine and north of Romania.
These 3 boys are not gays and they are from Moldova, once part of Romania and then part of Soviet Union.

24-04-2007 10:22:20

fun-funny
Femeie

in al doilea rind....o chestie - pe care personal.. nu am cunoscut-o pina acum este ā€œdispretulā€ pe care americanii il au fatza de europeni in general. Nestiind sau necontind prea mult.. ce  este Romaniaā€¦ eram catalogati ca europeni. Ceea ce a dus intr-un tirziu la fuck usa! :D :D din toate partileā€¦

- Are they homos? - No... just painfully Eurpoean...
- I don't think they're gay. Just European. Very European.
- keep in mind they are european. most european guys look really gay on american standards.
- they aren't gay, they're just euro!
- good song, i agree americans are gays, more than any other culture
- Americans are super closet gay. They scream how all the European singers are gay
- If your American and you think Europeans are gay, weird, retarted, etc. Or you are European and think Americans are fat, iggnorant, or gay.
- if european are gay, americans are just just stupid fat fucks
birbaciun shut the fuck up. wat the fuck is niggers music. you fucking racist bitch. all you bitches just watch the damn fucking video!!!

24-04-2007 10:24:51

fun-funny
Femeie

in al treilea rind... devine obsesiva o intrebare: sint gay au ba? Concluzia... o vedeti mai jos

- This band must be gay.
- The song is great but they are gay I think.
- gay!
- they touch eachother like der gay
- there all gay / Think about it: they're a Romanian boy band.
- They're not gay!The men overseas always kiss each other on the cheek.I should know, My uncle comes from africa and they always fo that!
- this is probably the gayest video ever lol!
- you are stupid and moron if you think they are gay! you have been fucked by o-zone?? if not, why do you say that?
- I really like this song too, but these guys have GOT to be gay
- ok, am i the only one who thinks they are gay?
- Not gays? Haha... just look at the rainbow at the video's intro.
- there not gay just foreign

24-04-2007 10:27:32

fun-funny
Femeie

in al patrulea rind... cum a fost pina la urma primita melodia... celor de la O-zone

- best song i ever heard in romania :D
- The song is really catchy, even though it s in romanian.
- i have to say the english version is totally shit compared to this
- The video is silly in a funny way.. Personally, I prefer the Romanian version;
- i love this fucken SONG!!! i lisen to it every day !!!! :D :D

Ultima modificare facuta de fun-funny (24-04-2007 10:29:14)

24-04-2007 10:29:05

fun-funny
Femeie

si nu in ultimul rind.. romanasii nostri de peste hotare si citeva cometarii pertinente :D :D

- whats wrong with my country u mutha fukaz :))
- Romania is more than gipsies.So shut the fuck up you clueless fuck...get a fucking life..i hope you get cut by the dirty fucking gipsies.
- burn romania, fuck all disco "boys" .. si replica.. Shut up ok , your just mad cause your not ROMANIAN!

in concluzie.. (a mea).. fuck them all

24-04-2007 10:32:05

Multumesc
Femeie

Ma simt bine aici

Inregistat: 24-04-2007
There all gay ! They're not gay ! Asa se vinde un produs in America.Cu imagini de gay  si cu fundulete de Cheeky girls. Si cu contradictii, in care toata lumea are o parere.Discutiile si etichetele vind marfa.
Cine iubeste OZONE nu cred ca apreciaza Aretha Franklin.

Ultima modificare facuta de Multumesc (24-04-2007 12:39:19)

24-04-2007 12:37:14

?? Doriane
Cont Sters

Inregistat: 24-07-2007
mult s-a mai scris la acest topic....draga mea Romanie!..te-au sfasiat toti ca pe o caprioara,fii binecuvantata fata frumoasa!

30-01-2008 00:43:47

?? alintatura
Cont Sters

Inregistat: 25-12-2007
De unde, Dumnezeu, scoateti topicurile astea vechi? Eu nu gasesc dulapul cu naftalina.

30-01-2008 01:29:31

?? tasha 1951
Cont Sters

Inregistat: 01-12-2006

alintatura a scris:

De unde, Dumnezeu, scoateti topicurile astea vechi? Eu nu gasesc dulapul cu naftalina.

off...si cite mai sunt....intr-o zi ar trebui sa fac putina ordine...=)

30-01-2008 01:30:47

?? alintatura
Cont Sters

Inregistat: 25-12-2007

tasha 1951 a scris:

alintatura a scris:

off...si cite mai sunt....intr-o zi ar trebui sa fac putina ordine...=)

Aaaah, m-am prins. ...Rau e sa fii aiurit! :)

30-01-2008 01:34:29

?? Xtremul
Cont Sters

Inregistat: 23-12-2007
OOOOhhhh, hip-hop si eu... :D

30-01-2008 01:36:01

?? tasha 1951
Cont Sters

Inregistat: 01-12-2006

Xtremul a scris:

vad kawa draga ca te cam tii de fusta alintaturii?;)
=)

30-01-2008 01:38:11

?? soundwave
Cont Sters

Inregistat: 16-12-2009
Azi am aflat de ce nu sunt romanii nemti!!
Am fost bolnava, nimic grav, febra, gripa, etc, in fine, am stat acasa vreo 3 zile. Primesc un telefon de la seful meu, nu seful direct ci bossul cel mare, care are o armata de angajati si pe care nu l-am vazut in viata mea. Ei bine, ma suna, ma intreaba ce mai fac, daca totul e in regula, spun ca da, totul e ok, si-l intreb daca este vreo problema la job, sau daca s-a intamplat ceva.
Raspunsul lui a fost ca mi-a dat un telefon doar din politete si pentru ca angajatii sunt cel mai bun capital al lui.
Pentru telefonul asta ( ee..si pt. faptul ca ma plateste foarte bine =D), o sa fie o placere sa muncesc pentru el!!

29-01-2010 13:34:20

the.bitch
Femeie

Nou venit

Inregistat: 30-11-2009
^poate sunt eu mai proasta,da' nu m'am prins,care e faza cu nemtii?

30-01-2010 00:06:49

?? traven
Cont Sters

Inregistat: 18-06-2008
Cenzurat...:rolleyes::rolleyes:

Ultima modificare facuta de traven (30-01-2010 11:15:22)

30-01-2010 05:44:02

Romanticide
Femeie

Am ramas aici

Inregistat: 01-07-2009
De apreciat. :) ( numai pentru cunoscatori ;) )

30-01-2010 11:51:32

?? Xtremul
Cont Sters

Inregistat: 23-12-2007

tasha 1951 a scris:

Xtremul a scris:

vad kawa draga ca te cam tii de fusta alintaturii?;)
=)

Sa fie ea oare "rediviva" sub nick-ul whitesnow? :rolleyes: :D
Hmmm... nu cred totusi - oricum, banuiesc cine-i (si Tasha clar ca stie sigur :x).
I'll be back ! ;)
...Si pre multi am sa popesc io, XT-CT ! :D:D hihihi

31-01-2010 11:19:21

?? marianmandache
Cont Sters

Inregistat: 17-07-2009
...Si pre multi am sa popesc io, XT-CT ! :D:D hihihi      Exact !
Ia-ti patrafiru' si lumeste-i ! Mama lor de mistici !

02-02-2010 12:43:22

?? marianmandache
Cont Sters

Inregistat: 17-07-2009
Am uitat sa scriu HAAAA HAAAA si inca unul

02-02-2010 12:45:01

Pagini: 1    
Mergeti la