Forum
- pur si simplu -
Inceput | Cautare | Inregistrare | Conexiune

Nu sînteti conectat.
Forum / Club Chat / buna tuturor....caut prieteni....    
Autor
Mesaje Pagini:  1 2
dya
Femeie

Nou venit

Inregistat: 18-07-2007
Mesaje: 6
sunt noua pe aici...mai exact ma plictisesc de crap intre 4 peretzi...si simt nevoia sa vb cu cineva...nu vreau filozofie...ma multumesc cu o simpla aberatzie despre orice subiect cat de comun ar fi el....orice numai sa nu mai vb cu pisica...e cam patetic sa stiti....Despre mine pe scurt: sunt studenta in anul 3 la Universitate , am un prieten de 2 ani si exact de tot atata timp mi-am cam pierdut toti prietenii....(si erau destul de multi)...din fiintza f sociabila si inconjurata de oameni care eram am ajuns destul de retrasa...El munceste 2 saptamani pe luna si in timpul asta eu ma plictisesc de mor(greseala mea , recunosc )...imi doresc sa fac ceva , sa ma angajez sa-mi umplu timpul , dar am avut o experientza destul de nefericita la locul de munca unde am stat doar o saptamana asa ca m-am cam descurajat...In concluzie :imi doresc sa vb cu cineva...pentru simpla placere de avorbi...de a palavragi cum o faceam odata cu prietenii...

18-07-2007 23:59:05
   
?? Cezara_Irenne
Cont Sters

Inregistat: 29-12-2006
Mesaje: 1625
bine ai venit in lumea nebuniei....


dya a scris: