Forum
- pur si simplu -
Inceput | Cautare | Inregistrare | Conexiune

Nu sīnteti conectat.
Forum / Pagini Personale / Accidentul presedintelui Poloniei - o simpla intimplare nefericita?!    
Autor
Mesaje Pagini: 1
?? Xtremul
Cont Sters

Inregistat: 23-12-2007
Mesaje: 6669
Ceva e putred in Danemarca - pardon, Rusia !!! ;)  ...Desi nu cred ca rusii au "aranjat" accidentul asta straniu. Polonezii au fost oricum, de-a lungul intregii lor istorii, "dizidenti" - inclusiv de data recenta, protestind impotriva diverselor manipulari ale ocultei mondiale (includ aici FMI, la care polonezii n-au vrut sa se imprumute), ba chiar si ale UE.

Sint atitea arme scalare pe orbita acum, incit provocarea unui astfel de accident e o joaca de copii pentru cei cu adevarat interesati in asa ceva. Si care, evident, au acces la genul asta de arme.
:rolleyes: Hmmm... polonezii au refuzat in plus instalarea sistemelor americane anti-racheta pe teritoriul lor... Aici poate fi buba de fapt.

Tensiunile ruso-poloneze (legate nu doar de genocidul de la Katyn comandat de Stalin), pe care multi cred c-or sa le speculeze, erau de fapt in scadere si o "impacare istorica" era pe cale sa se produca taman acum, cu ocazia vizitei asteia a presedintelui Poloniei. Impacare "ajutata" si de refuzul Poloniei de a primi pe teritoriul lor sistemul anti-racheta american - care i-ar fi transformat si pe ei in adevarate tzinte (CA PE NOI ACUM, dupa decizia favorabila luata in 30 de minute de slugarnicul Base  :x si CSAT).
Tzinte nu doar pentru iranieni, ci mai ales pentru rusi si chinezi (aliatii Iranului, care par sa urmeze pe "lista neagra" a agresiunilor americanilor, mina-n mina cu israelienii, se pare).

Care ar fi opinia voastra insa? (poate-s io prea "conspiratzionist"?!  :D)
Evident ca unii deja sustin ca orice concluzie ar fi prematura inainte de concluziile diverselor comitete si comisii de ancheta, dar nu cred ca se poate pune mare baza pe datele asa-zis "oficiale" in cazuri din astea (rapoartele Condon ori cele privind asasinarea lui Kennedy mi se par elocvente). :(

Ultima modificare facuta de Xtremul (10-04-2010 15:33:27)


10-04-2010 15:32:28
   
bloc_notes
Femeie

Nou venit

Inregistat: 14-03-2010
Mesaje: 11
logic ratzionamentul tau si.. aproape de realitate in proportzie de 99,(9)% dar...-fara sa iei asta ca pe un afront personal- este .. o furtuna intr-un pahar cu apa:(; ei isi vad de treaba(interesele) lor si noi.. restul lumii... nici macar nu-i incomodam, se pare, ca de-ar fi asa....

10-04-2010 15:43:10
   
?? marianmandache
Cont Sters

Inregistat: 17-07-2009
Mesaje: 2203
"Impacare "ajutata" si de refuzul Poloniei de a primi pe teritoriul lor sistemul anti-racheta american - care i-ar fi transformat si pe ei in adevarate tzinte (CA PE NOI ACUM, dupa decizia favorabila luata in 30 de minute de slugarnicul Base  :x si CSAT). "
Ma gandesc la momentul acela ,din timpul revolutiei '89 , ca alta era situatia acum daca rusii ar fi dat curs chemarii pline de hotarare si mandrie
patriotica ,a lui In Iliescu .
Asta e soarta romanilor ,sa fie slugi .


10-04-2010 16:12:24
   
?? Jejestf
Cont Sters

Inregistat: 07-04-2010
Mesaje: 39
Adevarat acum trebuia revolutie la noi dar cine mai iese fiecare se descurca cu furaciunea lui si altu spune multumesc doamne cand prinde un colt de paine dc nu iese lumea akm k al nostru base vinde droguri "legale" metanfetamina sau amfetamina buna pt noua generatie ne contruiesc mall-uri sa ne ingropam in ele blocuri pt tineri nu fac locuinte nah nici macar cimitire nu avem in bucuresti o sa ajungem de ne ingropam morti in propria curte k la cimitir nus locuri de parcare si alea sunt exploatate cate 6-7 pe groapa draq stie... pacat pacat pacat si cand se va schimba dp ce probabil hmm stai asa eba are apartament de 15mil euro wink :)) pe munca cinstita base a vandut flota romaniei wink si nimeni nu spune nimic pai oameni buni cu scoala multa vreti sa spuna ei gata de azi nu mai furam si vom face cva pt tara asta astia nu merita dkt executati toti cap coada trebuie schimbat tot sistemul nu presedintele toti vor ciolanul voi chiar mai sperati la o schimbare vine altu si ala fura si povestea sperantei nu se termina:))

10-04-2010 16:25:22
   
?? Jejestf
Cont Sters

Inregistat: 07-04-2010
Mesaje: 39
nu trebuie revolutie impuscaturi bombe grenazi dinamite... dkt revolta blocat tot bucurestiul greva generala 30zile dk se aduna toata romania garantat ia papornita la brat si fug pe insula k probabil au un plan asigurat in caz de DESTEPTACIUNE:)

10-04-2010 16:27:49
   
?? marianmandache
Cont Sters

Inregistat: 17-07-2009
Mesaje: 2203

Jejestf a scris:

nu trebuie revolutie impuscaturi bombe grenazi dinamite... dkt revolta blocat tot bucurestiul greva generala 30zile dk se aduna toata romania garantat ia papornita la brat si fug pe insula k probabil au un plan asigurat in caz de DESTEPTACIUNE:)

Aicilafix aibagato ? m-iaplacut ,da q cu cin sa faci treburi daste !


10-04-2010 16:42:22
   

PeterPan 63
Barbat

Intretin discutiile

Inregistat: 09-06-2005
Mesaje: 3359
Faptele: ceata, vizibilitate redusa, pilotul refuza un alt aeroport,  rateaza de trei ori aterizarea si a patra oara o da-n plopi.
Concluzie clara: eroare umana sau un sir de erori.


10-04-2010 23:02:51
   
SandieShaw
Femeie

Moderator

Inregistat: 15-11-2005
Mesaje: 4000
Se presupune ca la bordul unei aeronave prezidentiale, pilotii sint cel mai putin capabili de asemena erori...si se pare ca nici turnul de control nu i-a ajutat prin ceata...

10-04-2010 23:07:53
   

PeterPan 63
Barbat

Intretin discutiile

Inregistat: 09-06-2005
Mesaje: 3359
Taman pregatirea superioara a pilotului poa'  sa fie eroarea umana in acest caz.
Pai daca turnul de control ii spune ca nu-s conditii optime de aterizare, insa cumatrul nu, ca el Batman, Batman, s-ajunge aici. Un altul mai fraier probabil c-ar fi renuntat si chit ca-si parca hodoroaga ceva mai la vale, mersul pe jos nu omora pe nimeni.


10-04-2010 23:18:15
   
?? Jejestf
Cont Sters

Inregistat: 07-04-2010
Mesaje: 39
Si ala mic respira greu laser (Frate)

11-04-2010 02:00:58
   

PeterPan 63
Barbat

Intretin discutiile

Inregistat: 09-06-2005
Mesaje: 3359
Bai cacat cu ochi, marsh in gradina flocilor ma-tii, c-aici vorbesc oamenii mari, locul de joaca al plozilor agramati e-n alta parte!

11-04-2010 02:07:42
   
?? Jejestf
Cont Sters

Inregistat: 07-04-2010
Mesaje: 39
Cacat cu ochiI? La tine acolo la stana asa va salutati-) Copil intarziat ce esti Sunt de-a dreptul
"sculativ" aham laser cum spuneam frumosu stanei:)) frumusete de barbat idolul oitelor :X:X


11-04-2010 05:18:22
   
?? Jejestf
Cont Sters

Inregistat: 07-04-2010
Mesaje: 39
Citeste mai atent nenea dai scroll up si citeste atent  te bagi in seama batman batman tu eu vorbeam cu mandache dar probabil de la ochelari de soare...

Ultima modificare facuta de Jejestf (11-04-2010 05:21:21)


11-04-2010 05:20:16
   
?? Lake
Cont Sters

Inregistat: 29-10-2007
Mesaje: 1750
http://apina.biz/28317.jpg

Un eveniment trist, dar hai să nu stăm chiar mohorāţi. :)

Ultima modificare facuta de Lake (11-04-2010 08:51:22)


11-04-2010 08:50:31
   
?? Xtremul
Cont Sters

Inregistat: 23-12-2007
Mesaje: 6669
Hmmm...uite "zona" importanta a conversatiei mele (p-un forum starinez :D) cu celebrul John Lear (ale carui precizari sint bolduite) - si pe care l-am descusut  in amanunt (;) din pacate, n-am insa acum timp sa clarific aici acronime specifice aviatiei civile, dar si militare, de genul ILS, PAR, VOR, NDB etc). Mosh Google abia asteapta insa sa-l intrebati pe el...  Daca va intereseaza.
Trebuie sa mai fac o mica precizare, inainte de a reveni zilele urmatoare cu noi precizari, dupa aflarea altor detalii... in derulare: cutiile negre ale avionului NU au fost totusi deschise de specialistii rusi pina la sosirea celor polonezi.
Alte noi date: vizibilitatea la momentul aterizarii ratate era de cca. 400 m (nu chiar atit de... dezastruoasa deci, desi nici grozava) - chestia care poate schimba oarecum premizele judecarii conjuncturii respective.
In orice caz, trebuie retinut (de la fiul lui Bill Lear, inventatorul Lear Jet-ului - plus fost pilot CIA, care a zburat pe mai toate avioanele moderne) ca NU se fac mai mult de doua (2) tentative de aterizare !!!!

Re: Poland presidential airplane crash - suppositions?
Post by johnlear on Yesterday at 6:17pm

Yesterday at 6:00pm, soldax wrote:
Yesterday at 4:38pm, johnlear wrote:

The TU-154 is an old but reliable airplane. The fact that it crashed 400 meters sort of the runway in bad weather would lead me to believe is was pilot error in descending too low too early. One of the keys would be whether or not the airport had an ILS. If it had an ILS there should be no reason for an early descent into the trees. If it was a VOR or NDB approach then factors would be right for a pilot error crash. Waiting for more details.

Some valuable allegations indeed, Sir!
A few updates I've heard of: Smolensk has both an airport and an air base. The airport (LNX) runway seems to be too short for a Tu-154 (5246 ft - 1600 meters) so it seems that the plane was headed to the base (XUBS), whose runway is 8400ft long. Anyway, it seems that there is no ILS in both airports of Smolensk.

Although, both Tu-154Ms of the Polish presidential squad have been delivered in late 1980's (1989 IIRC), so they were not really that old. Since 1972 about 1,000 frames were produced. 66 lost for various reasons - about the same proportion compared to B-727 or DC-9/MD-80 or any other aircraft of the 70'ies.

And, as far as I know, military airports normally have the capability for talking pilots down on what is known as a "precision radar approach" (PAR). A lot of military aircraft do not have ILS receivers, and the PAR allows them to get to ILS minima without an ILS installed.

Anyway, the Dutch press is reporting that the aircraft did 4 (four) attempts at landing - all missed landings, due to very poor visibility conditions (thick fogg). The ATC had ordered the crue to divert, but the President Kaczynski told the pilot to keep on trying. The Dutch press is saying the Polish rules where the President can overrule the Pilot will now be up for re-evaluation.

Ah. Well that explains everything. The most attempts I ever made under those conditions was 2. After that you go to the alternate. Obviously the pilot was under a lot of pressure which his why he tried so many times. I doubt if they had PAR because he would have been instantaneously advised he was too low. 8400 ft. is a long runway. A PAR would have been successful because the controller would get him to the end of the runway. PAR is expensive to keep up so I doubt whether it was in working condition. Nope, this is pilot error pure and simple.

Ultima modificare facuta de Xtremul (12-04-2010 13:25:22)


12-04-2010 13:23:46
   
?? Xtremul
Cont Sters

Inregistat: 23-12-2007
Mesaje: 6669
P.S. (si astept evident si opinia Generalului Moebius :D - pardon, Traven... ;)):

1. A nu se confunda cei 400 m pomeniti de John Lear (distantza dinainte de pista a punctului unde se credea initial ca a picat avionul) cu cei 400 m de vizibilitate de care vorbeam. In plus, se pare ca Tu-154 a "ras" copacii la mai mult de un kilometru departare de inceputul pistei de aterizare  - chestie care chiar ar trebui dupa mine sa puna pe ginduri comisia de ancheta, in conditiile date ("rateul" mi se pare enorm, experimentatii piloti avind totusi o vizibilitate... hai sa zicem mediocra?!).

2. Aeroportul bazei militare Smolensk avea totusi un sistem performant, dar... rusesc de ghidare a aterizarii in conditii meteo vitrege (nu va mai ametzesc cu acronime acum ) - in orice caz nu era sistemul PAR = Precision Approach by Radar, care in mod cert nu se "pupa" cu receiverul ILS (Instrument Landing System) "occidental" de la bordul avionului polonez. Care fusese revizuit 100% si reechipat cu electronica moderna acum citeva luni (mai precis, in decembrie 2009) si functiona "brici".
Hai c-am facut si pe Mosh Goagal un pic... 

O zi perfecta tuturor!


12-04-2010 13:26:43
   
?? Xtremul
Cont Sters

Inregistat: 23-12-2007
Mesaje: 6669
Alt citat (de pe alt forum ;)):

Citat din mesajul lui: mm din Astăzi la 11:25:22
  StarDust, iti dau dreptate intr-o privinta: spusa ta este concluzia pe care trebuie sa o retina populatia, si, prin repetare suficienta, se va realiza.
  Parerea mea ramane asta: cu ce stiu eu despre pilotat avioane, cu un pilot secund langa mine, si beat fiind cu 500 gr votca "la bordul stomacului", pe ceata de "sa-ti bagi degetul in ochi", nu as rata aterizarea aia.
  In plus, un pilot nu se ia dupa calatori in ce priveste comenzile avionului decat daca ei, "calatorii", ii apasa in ceafa un pistol adevarat, si poate nici atunci.

JE: :D Pe ceatza de "sa-ti bagi degetul in ochi", nu achiesez cu opinia ta la o aterizare fara ILS, mm, dar ma vad nevoit sa-ti dau dreptate la o vizibilitate mediocra, de cca. 400 m - cit era atunci, totusi...

Ultima modificare facuta de Xtremul (12-04-2010 13:40:49)


12-04-2010 13:40:25
   
?? Xtremul
Cont Sters

Inregistat: 23-12-2007
Mesaje: 6669
Altu':

Raspuns: Accidentul aviatic al presedintelui Poloniei - o simpla intimplare nefericita?!
« Răspunde #47 : Astăzi la 13:38:31 » Citat Modifică Elimină 

--------------------------------------------------------------------------------
Citat din mesajul lui: StarDust din Astăzi la 11:29:16
mm ai testat vreodata o aterizare fara ILS cu vizibilitate sub, sau la 500m? Te asigur ca nu e loc de greseala. Plus, ceea ce afirm e parerea mea personala bazata pe o anume experienta, nu pentru ca asa mi se spune la TV. Ma intreb de ce D-zeu pilotii s-au chinuit de 4x sa aterizeze acolo, da-mi o explicatie la asta, daca nu erau presati de sefii lor, care ar putea fi alta cauza? Nu ti se pare ca asta e lipsa de hotarare din partea comandantului aeronavei? Ce vroia sa demonstreze? Ca poate ateriza acolo cu orice pret? Cu tot staff-ul Polonez la bord? Eu nu m-as risca la asa ceva!

JE: :D Ne vom lamuri daca (poate :rolleyes:) se va clarifica aspectul largarii kerosenului din rezervoare - operatiune la care se apeleaza doar in conditii extreme (care sa fi fost alea, daca... chiar au fost???).
Si care operatiune nu mai permite, evident, plecarea consecutiva spre alt aeroport.
Doar asta, dupa mine, ar putea explica incercarile repetate de aterizare, cu orice riscuri. ...Logic, nu?

Ultima modificare facuta de Xtremul (12-04-2010 13:42:56)


12-04-2010 13:42:28
   
?? traven
Cont Sters

Inregistat: 18-06-2008
Mesaje: 633

Xtremul a scris:

P.S. (si astept evident si opinia Generalului Moebius :D - pardon, Traven... ;)):



Sincer, habar n-am ce s-a intamplat de fapt, mai ales ca nu eram in tara si, nefiind prea familiarizat cu limba germana, din stirile difuzate de nemti intelegeam doar franturi... Ce vreau sa aduc in discutie ar fi insa un aspect aflat, sa zicem, in directa legatura: Dam pariu ca nefericitul eveniment  va furniza pretextul perfect pentru ca, in maxim doua luni, flota aeriana Romavia (...care, printre altele, asigura si zborurile lui Base :rolleyes: ) sa se imbogateasca cu un avion nou-nout?!?... Fiindca, mdeh, Boeing-ul 707-320C, cam vechiut, poate pune in pericol pretioasa viata a alesului poporului :rolleyes:. Foarte probabil ca vom asista, intre timp, la o campanie de presa care sa ne faca sa "constientizam" :rolleyes: cat este de necesara chestia asta, desi, la fel de bine, e posibil ca evenimentul sa se produca facandu-se cat mai putine valuri.


12-04-2010 14:55:14
   
?? marianmandache
Cont Sters

Inregistat: 17-07-2009
Mesaje: 2203
Sorry! Ai pierdut pariul !
Se pare ca "Base" nu prea pune pret pe viata sa. E treaba lui.  " Noi ii vrem binele" !
Nu-i asa ?


08-10-2010 10:46:58
   
Pagini: 1    
Mergeti la