Forum
- pur si simplu -
|
Inceput | Cautare | Inregistrare | Conexiune
Nu sīnteti conectat.
|
Autor |
Mesaje |
Pagini: 1 2 3 4 ... 5 |
|
?? Karmacoma
Cont Sters
Inregistat: 26-01-2005
Mesaje: 1402
|
|
Mi-au placut foarte mult "Leaving Las Vegas" si "Podurile din Madison County"
Mi-a displacut "Ramasitele Zilei" si recunosc asta din cauza ca nu am reusit sa percep substanta filmului
DIXIT!
|
|
30-01-2005 01:15:27 |
|
?? shiva6977
Cont Sters
Inregistat: 29-01-2005
Mesaje: 341
|
|
Am o lista prea mare.Mai recente care mi-au placut:Amelie un film excelent scos din tiparele Hollywood-ului.Pianul un film dat pe tv1 acum citeva luni,Underground al lui Kusturica,a fost azi noapte pe la ora 3.Cele care nu mi-au placut le-am uitat deja.Voi reveni.Si apropo,Buna ziua Domnita Karmacoma.
|
|
30-01-2005 19:30:49 |
|
?? Karmacoma
Cont Sters
Inregistat: 26-01-2005
Mesaje: 1402
|
|
Amelie...am mai auzit de filmul asta si tare as vrea sa-l vad. Si tie o zi buna Shiva si ma bucur ca te reintalnesc.
DIXIT!
|
|
30-01-2005 19:45:10 |
|
?? shiva6977
Cont Sters
Inregistat: 29-01-2005
Mesaje: 341
|
|
Il am pe cd daca vrei ti-l trimit.Alte filme care mi-au placut.Sunt filme vechi de cinemateca.Multi s-ar putea sa nu fi auzit de ele: 1.Once upon a time cu Robert De Niro.Un film excelent despre America anilor '30 si mafioti adevarati. 2.Cacealmaua cu Robert Redford si Paul Newman un film de 5 stele a fost prin vara la tvr1. 3.Butch cassidy&sundance Kid cu aceesi actor din Cacealmaua.Povestea celor mai faimosi banditi ai vestului salbatic putin romantata siparodiata.tot 5* 4Hair de care ti-am mai povestit.O poveste induiosatoare despre curentul Hippy si despre razboiul din vietnam. Dar nu stiu pe unde le poti vedea ?
|
|
31-01-2005 20:57:10 |
|
?? Karmacoma
Cont Sters
Inregistat: 26-01-2005
Mesaje: 1402
|
|
Shiva imi dau un picior si o mana pt Amelie. Sigur daca ai trebuintza de ele
VREEEEEEEAAAAUUUUU
DIXIT!
|
|
31-01-2005 21:21:26 |
|
?? shiva6977
Cont Sters
Inregistat: 29-01-2005
Mesaje: 341
|
|
Mana sa o sarut si piciorul si-i fac un masaj in talpa.Multunesc.Spune-mi cum sa ti le trimit ca prin Focsani nu cred ca o sa am drum asa curind.
|
|
31-01-2005 22:33:40 |
|
?? Karmacoma
Cont Sters
Inregistat: 26-01-2005
Mesaje: 1402
|
|
Pai prin posta doar sau in fine...vom vedea
DIXIT
|
|
01-02-2005 02:00:00 |
|
?? Robert
Cont Sters
Inregistat: 13-12-2004
Mesaje: 87
|
|
Artificial Inteligence mi-a placut mult. Un film dupa care sa tot plingi
http://movies.***/shop?d=hv&cf=info&id=1804383571
|
|
04-02-2005 14:45:42 |
|
?? Karmacoma
Cont Sters
Inregistat: 26-01-2005
Mesaje: 1402
|
|
The wall Na ca v-am omorat. Sa mai aud ca spune cineva ceva
DIXIT
|
|
04-02-2005 16:22:35 |
|
?? Robert
Cont Sters
Inregistat: 13-12-2004
Mesaje: 87
|
|
?! m-ai omorit
http://movies.***/shop?d=hv&cf=info&id=1808445178
|
|
04-02-2005 16:26:57 |
|
?? Karmacoma
Cont Sters
Inregistat: 26-01-2005
Mesaje: 1402
|
|
|
04-02-2005 16:30:17 |
|
?? Robert
Cont Sters
Inregistat: 13-12-2004
Mesaje: 87
|
|
nu-i vorba de asta?
http://movies.***/shop?d=hv&cf=info&id=1808445178
|
|
04-02-2005 16:31:27 |
|
?? Karmacoma
Cont Sters
Inregistat: 26-01-2005
Mesaje: 1402
|
|
http://www.***/title/tt0084503/
despre asta vorbeam
|
|
04-02-2005 16:36:22 |
|
?? Robert
Cont Sters
Inregistat: 13-12-2004
Mesaje: 87
|
|
|
04-02-2005 16:38:18 |
|
?? Robert
Cont Sters
Inregistat: 13-12-2004
Mesaje: 87
|
|
si mai rau... lol
|
|
04-02-2005 16:38:39 |
|
?? Karmacoma
Cont Sters
Inregistat: 26-01-2005
Mesaje: 1402
|
|
rau?ufffff...ce film e ala
DIXIT
|
|
04-02-2005 16:59:48 |
|
?? misery
Cont Sters
Inregistat: 03-02-2005
Mesaje: 10
|
|
The Godfather, Truman Show, Man on the moon, The Doors, Jesus Christ Superstar, The Wall, Animal Farm, A 11-a porunca, Patul Conjugal, Who's afraid of Virginia Woolf, The Deer Hunter, Full Metal Jacket, Apocalypse Now, Lock, Stock and Two smoking barrels, Stalker, Dr. Stangelove, Komonosujo(Throne of Blood - Kurosawa), Rashomon...si mai sunt cu siguranta, dar astea imi vin in minte pe moment.
|
|
05-02-2005 04:58:27 |
|
?? Karmacoma
Cont Sters
Inregistat: 26-01-2005
Mesaje: 1402
|
|
> misery a scris:
> The Godfather, Truman Show, Man on the moon, The Doors, Jesus Christ Superstar, The Wall, Animal Farm, A 11-a porunca, Patul Conjugal, Who's afraid of Virginia Woolf, The Deer Hunter, Full Metal Jacket, Apocalypse Now, Lock, Stock and Two smoking barrels, Stalker, Dr. Stangelove, Komonosujo(Throne of Blood - Kurosawa), Rashomon...si mai sunt cu siguranta, dar astea imi vin in minte pe moment.
Muuuaaaahhhhh pe botic ai spus the wall
|
|
05-02-2005 12:27:30 |
|
?? misery
Cont Sters
Inregistat: 03-02-2005
Mesaje: 10
|
|
Hihihi, ce pot sa spun e o capodopera. A doua oara cand l-am vazut am sesizat si mai multe, a treia oara inca nu l-am vazut, il pastrez pentru un moment special :P . Animatiile au fost iar superbe, dar hai ca nu incep sa intru un detalii ca nu mai termin :-S .
Ultima modificare facuta de misery (05-02-2005 23:08:02)
|
|
05-02-2005 23:04:32 |
|
?? Karmacoma
Cont Sters
Inregistat: 26-01-2005
Mesaje: 1402
|
|
Io ma rog doar sa nu vad The wall in momente de depresie...nu cred ca venele male al fi foarte fericite si nu de alta dar am inteles ca anul asta se poarta vene lungi Superb film
DIXIT
|
|
05-02-2005 23:17:10 |
|
?? ickx
Cont Sters
Inregistat: 08-02-2005
Mesaje: 8
|
|
daca tot va place floyd de ce nu incercati si live at pompeii care contrar parerii generale nu este un concert ci un film pentru cinema (nu aveau vcr in 71) . Si daca va plac si masinile exista " la carrera panamericana" cu gilmour si mason si cu o ora juma de pink floyd. de asemenea " zabriskie point " al lui antonioni - tot soundtrackul pink floyd si grateful death- psihedelic cap-coada.
|
|
08-02-2005 15:06:44 |
|
?? Karmacoma
Cont Sters
Inregistat: 26-01-2005
Mesaje: 1402
|
|
ickx hai ca mi-ai dat o ceatza de mi-e rau....tre sa te contactez sa-mi spui mai pe indelete ce si cum.
DIXIT
|
|
09-02-2005 03:32:33 |
|
?? ickx
Cont Sters
Inregistat: 08-02-2005
Mesaje: 8
|
|
feel free
Ultima modificare facuta de ickx (09-02-2005 04:14:39)
|
|
09-02-2005 03:57:21 |
|
?? you
Cont Sters
Inregistat: 08-02-2005
Mesaje: 4
|
|
Karmacoma a scris:
The wall Na ca v-am omorat. Sa mai aud ca spune cineva ceva
DIXIT |
ai vazut pinnochio 3000?
|
|
10-02-2005 16:21:37 |
|
?? you
Cont Sters
Inregistat: 08-02-2005
Mesaje: 4
|
|
ce zici de POLLAR EXPRES?
|
|
10-02-2005 16:23:00 |
|
?? Karmacoma
Cont Sters
Inregistat: 26-01-2005
Mesaje: 1402
|
|
Acu...nush ce sa spun. E o glumitza sau chiar vb serios? Habar nu am despre ce vb
DIXIT
|
|
11-02-2005 00:15:44 |
|
?? razvan27
Cont Sters
Inregistat: 01-02-2005
Mesaje: 403
|
|
Film misto...dupa idee a fost "cu sange rece" sau cool blood.cu jason priesley.Si naspa...alea cu eroul ala marfa...van damme... si cu alti eroi americani.hi,hi,hi!!!
|
|
15-02-2005 19:16:26 |
|
?? shiva6977
Cont Sters
Inregistat: 29-01-2005
Mesaje: 341
|
|
In noaptea asta pe tvr1 e reluarea la "luna Amara" dupa cartea lui Pascal Brukner Lunii de fiere.La 3,30.Pa.
|
|
15-02-2005 19:51:35 |
|
?? 4/4
Cont Sters
Inregistat: 25-02-2005
Mesaje: 1
|
|
"The Salton Sea" merita vaziut zic eu, restu trebuie sa faceti voi. a si am mai vazut unu parca se chema "Spun" sau asa ceva. cind is sigur de nume o zic.
|
|
25-02-2005 03:31:24 |
|
?? Hypnotic
Cont Sters
Inregistat: 01-03-2005
Mesaje: 135
|
|
Preferate : Fight Club si An American History X Dezamagitor : ultimele filme ale lui Al Pacino
|
|
01-03-2005 19:04:24 |
|
?? Hypnotic
Cont Sters
Inregistat: 01-03-2005
Mesaje: 135
|
|
Karmacoma a scris:
The wall Na ca v-am omorat. Sa mai aud ca spune cineva ceva
DIXIT |
Incearca Operation:mindcrime.... asemanator dar mai bun dupa parerea mea chiar daca este animatie
|
|
01-03-2005 19:06:11 |
|
?? WhiteRaven
Cont Sters
Inregistat: 10-03-2005
Mesaje: 1442
|
|
nik!
Ultima modificare facuta de WhiteRaven (24-06-2007 02:03:05)
|
|
15-03-2005 17:39:26 |
|
?? catalin287
Cont Sters
Inregistat: 30-03-2005
Mesaje: 1349
|
|
Baiii, cele mai misto filme dupa mine, este clar MATRIX SI GLADIATORUL clar, net, ce vreti voi, si cine a vazut filmele astea, eu zic ca poate este de acord cu mine, iar cel mai prost film, a fost LEGIONARUL cu vandame ,un film mai prost nu cred ca am vazut.Multam!
|
|
07-04-2005 00:11:23 |
|
naty78 Femeie
Nou venit
Inregistat: 18-04-2005
Mesaje: 2
|
|
misery a scris:
The Godfather, Truman Show, Man on the moon, The Doors, Jesus Christ Superstar, The Wall, Animal Farm, A 11-a porunca, Patul Conjugal, Who's afraid of Virginia Woolf, The Deer Hunter, Full Metal Jacket, Apocalypse Now, Lock, Stock and Two smoking barrels, Stalker, Dr. Stangelove, Komonosujo(Throne of Blood - Kurosawa), Rashomon...si mai sunt cu siguranta, dar astea imi vin in minte pe moment. |
De Almodovar si cinematografia spaniola ai auzit? In ceea ce-i priveste pe americani , ma limitez la filmele bune cu gangsteri (violenta cu un scop) sau la transpuneri dupa romanele interbelice.
|
|
18-04-2005 17:40:36 |
|
?? Robin-Hood
Cont Sters
Inregistat: 26-03-2005
Mesaje: 214
|
|
Cel mai tare film e JASON X ! L-am vazut de de mai mult de 10 ori !
|
|
24-04-2005 04:38:51 |
|
?? WhiteRaven
Cont Sters
Inregistat: 10-03-2005
Mesaje: 1442
|
|
nik!
Ultima modificare facuta de WhiteRaven (24-06-2007 02:02:48)
|
|
27-04-2005 22:25:34 |
|
?? Robin-Hood
Cont Sters
Inregistat: 26-03-2005
Mesaje: 214
|
|
WhiteRaven a scris:
Cui ii place The Ring (1 si 2) ? Mieeee ) |
E tare si asta ! Dar e pe doi
Ultima modificare facuta de Robin-Hood (27-04-2005 22:44:00)
|
|
27-04-2005 22:43:26 |
|
?? Ssteel
Cont Sters
Inregistat: 29-04-2005
Mesaje: 3
|
|
Dintre ultimele filme aparute nu mi-a placut Sky Captain And The World Of Tomorrow(cu toate ca distributia a fost superba). Un film care merita vazut e Hide And Seek! Voi ce parere aveti?
|
|
29-04-2005 05:58:31 |
|
?? dadaloka
Cont Sters
Inregistat: 20-04-2005
Mesaje: 13
|
|
eu tot cu Constantin raman: film super trendy extra cool
|
|
02-05-2005 13:49:47 |
|
?? WhiteRaven
Cont Sters
Inregistat: 10-03-2005
Mesaje: 1442
|
|
Am vazut si eu Constantine, imi place, dar ma asteptam la ceva mai ... tare. De la unu altu am inteles ca e horror, dar... mmm
|
|
03-05-2005 06:48:29 |
|
?? catalin287
Cont Sters
Inregistat: 30-03-2005
Mesaje: 1349
|
|
Imi plac mult filmele romanesti, nu toate, dar...multe dintre ele sunt super misto Multam!
|
|
26-08-2005 11:19:58 |
|
?? WhiteRaven
Cont Sters
Inregistat: 10-03-2005
Mesaje: 1442
|
|
nik!
Ultima modificare facuta de WhiteRaven (24-06-2007 02:02:56)
|
|
01-09-2005 20:14:39 |
|
?? fun-funny
Cont Sters
Inregistat: 01-09-2005
Mesaje: 1904
|
|
mi-a placut, imi place inca.. G.I Jane... wow, cit imi place sa-l revad....
|
|
28-09-2005 23:30:15 |
|
?? Guevara
Cont Sters
Inregistat: 04-12-2005
Mesaje: 4
|
|
filme...in momentul asta ma blochez...un subiect super misto...American history x..film despre rasism....psihologic..comedie...satira..cam tot ce vrei...
|
|
05-12-2005 15:19:52 |
|
andreeas74 Femeie
Moderator
Inregistat: 29-03-2005
Mesaje: 4918
|
|
|
05-12-2005 15:56:53 |
|
SandieShaw Femeie
Moderator
Inregistat: 15-11-2005
Mesaje: 4000
|
|
Recomand tuturor doua filme care mi-au luat "respiratia", amandoua - coincidenta- cu o actrita britanica de mare calibru: Emily Watson: "Breaking the Waves" (Lars von Trier) si Hillary and Jackie". Culmea, le-am vazut la tembelizor, dar e mai civilizat cu DVD sau video.
|
|
25-12-2005 20:57:55 |
|
?? amza
Cont Sters
Inregistat: 01-12-2005
Mesaje: 243
|
|
imi amintesc cu placere de seria piedone.PIEDONE,COMISARUL FARA ARMA.PIEDONE IN HONG KONG,PIEDONE IN EGIPT.DAR LA FEL DE BINE IMI AMINTESC DE ''PAR SI IMPAR'',''SUPER POLITISTUL'"'unde joaca alaturi deTERENCE HILL.Despre PIEDONE CE SA va zic s-a remarcat sub numele de BUD SPENCER,numele sau adevarat fiind CARLO PEDERSOLI.A FOST LA INOT IN LOTUL NATIONAL AL ITALIEI CU CARE ACISTIGAT OLIMPIADA DIN1954.A FOST STUDENT LA DREPT,A RENUNTAT ,A AJUNS TAIETOR DE LEMNE IN VENEZUELA.DUPA CE A DEVENIT ACTOR A DAT CURS UNEI VECHI PASIUNI SI A INFIINTAT O COMPANIE AEROTAXI LA ROMA.INREST NUMAI BINE.
|
|
10-01-2006 13:35:38 |
|
?? amza
Cont Sters
Inregistat: 01-12-2005
Mesaje: 243
|
|
in seara asta va fi pe cultural LE TOUBIB FRANTA 1979cu ALAIN DELON,PREMIUL CESAR PT CEL MAI BUN ROL SECUNDAR BERNARD GIRARDEAU.film bun trucaje slabute.ora 2000,sau miine pe acelasi program dela 0100 noaptea.in rest numai bine la toti.
|
|
18-01-2006 18:20:00 |
|
?? fiducia
Cont Sters
Inregistat: 26-01-2006
Mesaje: 26
|
|
bai,daca tot n-am ce face hai sa enumar si eu.mie mi-au placut(asa k la gradinitza:)) cube zero(dur ,dupa parerea mea) the descent,the ring(cel mai tare film de groaza din biblio mea),doom,banlieu13,the passion of the christ(a mel gibson film) sda nu uitam de filmele vechi,ca de exp o floare si doi gradinari,pianistul sau love story.... si ar mai fi. pup la toata lumea
|
|
26-01-2006 14:38:59 |
|
andreeas74 Femeie
Moderator
Inregistat: 29-03-2005
Mesaje: 4918
|
|
Printul Mareelor (1991) The Prince of Tides
Regia:Barbra Streisand
In rolurile principale:Nick Nolte, Barbra Streisand
Gen: Drama ....FRUMOS....TRIST....frumos...
|
|
26-01-2006 15:56:55 |
|