?? NJD
Cont Sters
Inregistat: 18-08-2005
Mesaje: 2075
|
|
2New a scris:
Am citit toate mesajege postate si bineintzeles ca parerile sint diferite asa dupa cum va fi si a mea. Cind vorbim de masini, nu cel mai important e performantza (pe hirtie) sau celelalte specificatii, ci ce iti place (daca-ti permiti) care de multe ori nu au un sens logic, pentru ca mai intotdeaunda decizia cumparari masinii se face cu inima nu cu capul. La capitolul "sigurantza", am fost la un prieten sportiv, care avea o colectie de masini exotice tari, Hammer (facut la comanda) Ferrari(rosu) citeva SUV(cady Elegance;Range Rover), si un Mercedesul Maybach, cel mai confortabil parerea mea. Am mai intalnit si un pusti de fo' 24 de ani, (diamante pe el, bani gramada, poate se ocupa cu droage) avea doua masini tari Lamborghini, una rosie si una galbena, toate gagicile isi rupeau gitul dupa el, bine intzeles ca nu ducea lipsa de ele. Parerea mea e ca arata aproape la fel de bine ca un McLaren, masini de vis. Dar orice masina de vis are si parti proaste in afara de parti bune. De foarte multe ori folosim masina (sau judecam pe cineva dupa ce masina are) ca sa aratam clasa sociala din care facem parte, facind si decizii regretabile in acest scop. De exemlpu eu. Tot m-a framintat mintal sa cumpar o masina......cares sa nu m-a sece la intretinere......sa nu consume mult....sa fie comfortabila la drum lung.....sa nu am probleme cu ea pe 5 ani (deci Japoneza) .....sa aiba multe elemente futuristice, de sigurantza in caz de accident sa n-am probleme....... si sa fie prestigioasa(Mercedes) si sa fie SUV. Dupa ce am citit tot ce se poate despre modelele existente am pornit convins ca un ML 500 nou ar fi cel mai apropiat de ce gindeam eu ( in afara de faptul ca e scump orice serviciu, gaz, asigurare, etc) imi satisfacea citeva criterii importante pe cere le-a enuntzat Robert: Sigurantza; Confort (pentru sofer) si placerea de a conduce. Am fost am vazut.....am facut un test......gata m-am infierbintat......m-a duc acasa sa aduc bani pentru contract dar la intoarcere...... m-am oprit asa fara sperante mari sa m-a uit la niste honde (economicoasa la benzina/piese/rezista mult/ieftina la pret) sa vad daca intradevar tot asa de neconfortabil m-a simt inauntru(CRV 4x4), da tot la fel, dar cind sa ies am dat cu ochi de o masina maree, am ramas surprins, semana cu Acura 300, dar se numea PILOT. M-am urcat inauntru dau la cheie, se aprinde bordul (sistem de Navigatie Honda/ DVD) citesc specificatiile, gata. Am facut tirgul, poate cu Inima. O am acum de 2 ani, conduc foarte mult(58,000/mi) arata ca o honda(ieftina) consuma putin, am pus numai benzina si ulei(si frine pe fatza), dar merge foarte bine ca un Lexus sau Mercedes, si pentru pasageri e la fel de comfortabil (pentru mine e numarul unu) M-am indragostit de ea, si mi se pare ca compromisul pe care l-am facut (Confort pentru prestigiu) a meritat. Decizia pe care o regret e ca nu m-a pot desparti de fosta masina pe care o tin in garaj de doi ani(Lexus 400LS). In concluzie pentru mine PILOT, intruneste mai mult de ce propune Robert. |
Cand am scris asta acum catva timp, cumetre Extrem, Kawa, (seamana ce ai scris pe topicul vecin) Io in 90 mergeam la facultatea reginei anul unu, cu Lexus 400LS care batea 500S German. Sunt idiot, ma despart greu de unele obiecte. Inainte de Iarna, am facut aproape ca arabul din "El Zorab", nu am putut vinde caii mei iubiti, care nici o data in 18 ani, nu m-au lasat de izbeliste, am dat-o pe gratis. Apropo de roti, mai ai ce aveai langa tine in poze?
|
|